Borta bra, hemma bäst

Hur skönt det än är att andas lite havsluft så kan jag inte låta bli att älska att komma hem. Hem till det vi gjort till vårt. Vårt kök där jag slipper dra ut fem lådor och öppna tre skåp före jag hittar det jag söker. Våra praktiska lösningar som är anpassade efter oss liksom de saker som finns där bara för att mitt hjärta slår ett litet extra slag. Att alltid ha saxen tillgänglig är sann vardagsglädje och räven, ja – hur söt är den inte?

DSC_8121_2

DSC_8124

DSC_8164

Jo, det stämmer nog för mig. Borta bra men hemma bäst.

Kommentera

