Min fredagsbukett

DSC_7580

Ibland blir jag nästan rädd. Saker jag vet att jag kunnat namn på förut minns jag inte längre. Känslan är att det finns där långt, långt inne och ibland kan första bokstaven kännas tydlig – men ändå kommer inte namnet, inte ens efter en dag, som det brukade göra förr.

Tack då instagram som hjälpte mig denna gången. Något med viol gissade jag men rätt skall ju såklart vara rosenvial som @evalenaadamsson hjälpte mig med. TACK för det, så skönt när jag slipper fundera mer!

DSC_7584

Så några avklippta så blommor från min rosenvial fick bli #minfredagsbukett och hos Linda/Volang finns fler fina blommor. Trevlig helg!

En reaktion på ”Min fredagsbukett

Kommentera

