Varberg – Träslövs trädgård

Kristin/Krickelin visar Varberg på ett så vackert sätt gång på gång. Genom hennes instagram och blogg delar hon med sig av Varbergs pärlor på det allra vackraste sättet, inte undra på att ett ständigt Varbergs-sug ligger och gnager i en.

För en som inte tycker om att sitta stilla i bil är Varberg precis överkomligt. Strax under en timma att köra, och förra helgen var verkligen den där timman värd att sitta i bil. Min syster och jag började dagen på Träslövs Trädgård som  Krickelin skrivit om både här och här.

Jag försöker lova mig själv att få ordning på vår baksida denna sommaren, men tills dess drömmer jag mig bort i fina handelsträdgårdar. En bra handelsträdgård är som det bästa av två världar – både växter och inredning – kan det bli bättre? Dessutom känns alltid luften lite friskare och dofterna går inte hitta i någon annan typ av butiker.

Träslövs trädgård var precis så som man önskar av en handelsträdgård – växter av alla de slag, vackert uppställt, ljuvliga små detaljer både här och där och inspirerande till max! Besök rekommenderas!

 

 

Kommentera

