#INFLUENCERMEETUP2017

Söndagen spenderades tillsammans med Cissela – och många andra – på Post Hotell där Trendenser anordnade #influencermeetup2017. Dagen innehöll föreläsningar av bl.a. Frida, Sofi och reklamombudsmannen och precis som de andra gånger Frida och hennes gäng ordnat träffar så var det lätt att använda superlativ som ”finast”, ”mest inspirerande” och ”trevligaste”.

Någonstans på mitten serverades också fika med flera alternativ så att alla kunde hitta något som passade. Nästan för fin för att ätas upp.

 

 

dsc_1193

Efter paneldebatt var det dags att gå ner till vinterträdgården där vRÅ serverade ett smakprov och ett glas bubbel (tror jag…testade ju bara det alkoholfria alternativet) före det var dags att slå sig ner för middagen.

dsc_1203

Vid middagsbordet hamnade jag fint nog vid samma bord som både Caroline och Sara. Sara som jag lyssnat på så många gånger i Kom-in-podden. Så fint att få se denna glädjespridare på riktigt. Som vanligt är inte stora tillställningar och jag riktigt vänner men jag hoppas på att få chansen att träffa dessa människor igen och få tiden att prata lite mer. dsc_1144

 

Förstod att det blev sen timma för vissa men strax efter tio traskade Cissela och jag hemåt igen. En fin påse i handen, glada, nöjda och med en lite lustig känsla i kroppen – tänk att vara där, sitta bredvid människor man kanske tittar in hos (via skärmen) lite titt som tätt och ändå inte riktigt veta vem som är vem. Lustigt som sagt.

3 reaktioner på ”#INFLUENCERMEETUP2017

Kommentera

