Gott nytt år!

Någon partypingla har jag nog aldrig varit (även om jag gjort tappra försök bara för att man borde) och kommer nog aldrig bli. Men fina vänner ordnade så fint (tack!), barnen (och självklart även vi något äldre) var supernöjda och ett nytt år har börjat.

Kanske är jag lite inne på Sandras spår eftersom jag nog tycker fisksoppa i köket en tisdagskväll är det bästa i själva LIVET. Storslaget, förväntningar och fantastiskt passar inte just mig. Tänk, vilken tur att vi alla är olika ❤

Tänk bara att varje dag är en chans till något nytt, det måste inta vara första januari.

Kommentera

