Min fredagsbukett vecka 34

Veckorna rusar fram i faslig fart, men vad kan bättre få en att stanna upp för en stund och bara njuta av doften, än luktärt?

DSC_4379

Anspråkslösa och enkla står dem där på soffbordet och får till uppgift att sprida helgkänsla till förkylda, hostiga barn och något sömniga föräldrar.

Fredagsbuketter av alla de slag hittas annars här.

En reaktion på ”Min fredagsbukett vecka 34

  1. Så enkelt och vackert! Jag har inte kunnat plocka några luktärter i min trädgård än men jag hoppas att ett helt gäng står och väntar på mig när jag kommer hem i veckan 🙂

Kommentera

