Rosendals Trädgård

Rosendals Trädgård har stått med i min bok – där jag skriver upp platser, butiker och restauranger jag gärna skulle besöka – länge nu. Vid senaste Stockholmsbesöken har tiden varit snål eller så har det varit fel årstid och mindre lockande. Trodde nästan inte det skulle bli av denna gången heller då barnens önskningar har fått gå i första hand, men efter många timmar på Moderna Museets skaparverkstad var dom ändå lite sugna på att få springa av sig. Och vilken tur för mig!

DSC_2991

Där fanns så mycket fint att se. Önskar bara att vi kommit i tid så café, restaurange och butik inte precis skulle stänga. Men nu vet jag till nästa gång att det helt klart är värt att ta sig tiden att åka hit.

DSC_3037

Fler bilder kommer nog…

Tror kanske att tips-tacket skall gå till Elsa

Kommentera

