min fredagsbukett

Blandningen mellan det vilda och det mer tämjda tilltalar mig. Fresian som doftar så gott, som jag ofta valde i min födelsedagsbukett som barn, kirskålen som kanske anses vara det värsta ogräset och sedan funderar jag på om det är råg? Någon som vet?

En bunt fresia på torget för 65kr och en kvällspromenad så är buketten som firar in helgen färdig. Firar och firar förresten, vardagsälskaren i mig värderar nog alla dagar lika högt.

DSC_0473

En reaktion på ”min fredagsbukett

Kommentera

