Påskens första dag

Skärtorsdag och påskens första dag. Efter alla fina inlägg om att fira påsk i Skåne  blir jag onekligen lite Skåne-sugen, men vi är på väg till Hunnebostrand.  Kusten mitt i sommaren passar inte mig, att trängas på Konsum är inget jag gör frivilligt, dessutom är sol och bad något långtråkigt, så kusten under lågsäsong ligger mig varmare om hjärtat. Farmor och farfar är kvar på Cypern så nu blir det ett par lugna dagar. Framåt påskdagen behöver vi åka hem till jobb igen, men före dess hoppas vi på frisk havsluft, lugna vackra vyer, vind i håret och kanske en och annan bit sill.

DSC_2956

DSC_2982

Små, små gröna blad får vårkänslorna att spira ❤

DSC_2973

DSC_2967

GLAD PÅSK!

Kommentera

