We Decor Life – vecka 9

Decorlife.se ´s tema denna veckan är VÅRLÄNGTAN. Jag är lite kluven. Vill inte att skidsäsongen skall vara över utan att ens ha börjat, men längtar efter ljuset.DSC_8311 Stina plockade hos grannen. Våra hade inte kommit lika långt. DSC_8312Nu står dom i alla fall på köksbordet. Någon som vet vilken sorts snödroppar just detta är? Turkiska, grekiska…?

5 reaktioner på ”We Decor Life – vecka 9

  1. Men, Emma, inte visste jag att du bloggade! Har kollat tidigare om du gör det men bara sett en e-postadress i din insta-profil. Och så nu hittar jag hit, men det kanske är ganska så nytt? Himla roligt i alla fall att jag snubblade in här. Och vad jag njuter av dina vackra bilder! Här fanns det ju ännu mera ögongodis än på insta. Stor kram!

    • Hej Annelie,

      Jag visste knappt heller att jag bloggade! S? nytt ?r det. Testar och ser om det passar mig. Har inte s? m?nga ord i mig…eller kanske ?r det snarare s? att jag har orden i mig, men ?r d?lig p? att f? ut dom 😉 D?remot s? saknar jag ganska ofta att jag inte p? n?got s?tt dokumenterat sakerna jag och vi gjort h?r hemma s? d? t?nkte jag att detta kanske ?r ett s?tt att f? ”dokumentationen” gjord. Det ?r roligt att kunna se tillbaka och faktiskt se att n?got h?nt. Ibland ?r ju k?nslan att man fixar och trixar men inget h?nder, att inget g?r fram?t (och ibland undrar jag varf?r jag alltid vill att det skall g? fram?t…?) I alla fall, jag testar blogg och s? f?r vi se om det passar mig. Just nu k?nns det som att bilder ?r s? mycket l?ttare ?n ord.

      Och vet du vad? K?pte faktiskt chia-fr?n ig?r – s? du inspirerar! N?rmre ?n n?gonsin ?r den d?r chia-puddingen med andra ord. Har dock fortfarande aldrig lyckats testa en s?n d?r superfin macaron (eller vad det nu heter?). Men d?r njuter jag av dina fina bilder ist?llet!

      Ha en fin helg nu, hoppas p? lite ljus och sol!

      • Haha, ja då är det sannerligen nytt. Tycker det verkar passa dig utmärkt. Och de där orden behöver man inte alltid få ur sig. man kan lika gärna tala genom kameran. Och det gör du så fantastiskt fint.

        Vad roligt att jag inspirerar, det värmer att höra. Detsamma till dig. Hoppas verkligen du håller dig kvar i bloggvärlden ett tag till. Och när vi ses lovar jag att ha med egengjorda macarons till dig. Chiapuddingen får du fixa själv 😉

        Kram!

  2. Håller verkligen med dig om att det är lite vemodigt att tänka vår när skidsäsongen liksom aldrig riktigt har kommit igång i år. Men nu tror jag att längtan efter våren börjar bli större än längtan efter sylvassa skidspår för min del 🙂 Gillar din blogg förresten, jättefin och inspirerande!

Kommentera

